UKK | Valomania
Levý banner
Pravý banner
Valikko


0 0,00
99 lisää ilmaiseen toimitukseen
Kategoria

UKK

Tietoa yrityksestä

Karoliina

Tilaukset

Onko mahdollista tilata korvaava lasi- tai varaosa myöhemmin?
Useimmat valmistajat tarjoavat mahdollisuuden ostaa korvaavia osia. Ota yhteyttä puhelimitse tai sähköpostitse saadaksesi lisätietoja varaosien saatavuudesta sekä niiden hintatiedoista.

Voinko lisätä muita tuotteita jo tekemiini tilauksiin?
Kun olet tehnyt tilauksesi, voit ottaa meihin yhteyttä puhelimitse tai sähköpostitse, ja tuotteet lisätään pakettiin, ellei alkuperäistä tilausta ole vielä lähetetty.

Tuotteet

Voinko palauttaa tuotteet mihin en ole tyytyväinen?
Kyllä, voit palauttaa tuotteet 14 päivän sisällä toimituksesta. Palautettujen tuotteiden on oltava vahingoittumattomia, käyttämättömiä ja alkuperäispakkauksissa. Käytä tätä lomaketta palautuksen yksityiskohtien selvittämiseen.

Onko valoille takuuta?
Tarjoamme tuotteille kolmen vuoden takuun, vaikka tavallinen takuuaika olisi kaksi vuotta. Takuu koskee kaikkia valaisimia, paitsi polttimoita.

Voisitteko lähettää minulle painetun luettelon ja hinnaston tuotteistanne?
Kaikki tuotteet ja niiden päivitetyt hinnat on lueteltu verkkosivustollamme.

Mikä on energiansäästölamppujen valovoima verrattuna perinteisiin lamppuihin?
Energiansäästölampun valon voimakkuus on viisi kertaa suurempi kuin klassisen polttimon voimakkuus. Esimerkiksi 10 Wn energiansäästölampun valovoima on yhtä suuri kuin 50 Wn klassisen lampun valovoima.


Toimitus

Miten pakettien toimitus hoidetaan?
Toimitamme paketit Suomessa PostNordin noutopisteeseen tai PostNordin kuriiripalvelulla.

Kuinka kauan toimitus kestää?
Kun tuotteet on luovutettu lähetille, saat ne yleensä 5-6 arkipäivän kuluessa.

Entä jos en ole kotona kun paketti saapuu?
PostNord ilmoittaa aina toimituksesta etukäteen. Jos kuriiri saapuu silloin kun et ole toimitusosoitteessa, hän yrittää toimittaa paketin uudelleen seuraavana päivänä. Lisäksi voit tilata paketin noutopisteeseen.


Maksutavat

Mitä maksutapoja voin käyttää?
Voit käyttää luottokorttia, pankkisiirtoa tai PayPalia.

Milloin saan pankkisiirt - vaihtoehdon laskutustiedot?

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, jossa on laskutustiedot. Jos teet tilauksen viikonloppuna tai pyhäpäivänä, maksutiedot lähetetään viimeistään seuraavana arkipäivänä.


Miten tiedän että maksuni on saapunut tilillenne?

Kun olet maksanut, saat sähköpostiviestin, kun tilauksen status muuttuu maksetuksi. Pankkisiirrot näkyvät meillä n. 1-2 pankkipäivän kuluttua.


Korttimaksuni epäonnistui: mitä minun pitäisi tehdä seuraavaksi?
Saat sähköpostin jossa on maksulinkki jota kautta voit tehdä maksun. Tai vaihtoehtoisesti maksaa tilauksen pankkisiirtona.


Pankki ei hyväksy viitenumeroa. Mitä minun tulisi tehdä?
Viitenumeron voi siinä tapauksessa laittaa viestikenttään.


Pankki kysyy saajan osoitetta?

Osoite on:
Prazska 2532/4,
Blansko 67801,
Tsekki



Reklamaatiot ja palautukset

Miten voin tehdä reklamaation ja mistä löydän sen käsittelystatuksen? Suosittelemme reklamaatiolomakkeen käyttämistä, jolloin valitus voidaan käsitellä nopeasti. Voit myös tehdä reklamaation puhelimitse numeroon (09) 42722263 tai yhteydenottolomakkeemme kautta.

Mitä minun on lisättävä tuotteen pakkaukseen kun palautan sen teille?
Laita pakettiin kopio laskusta ja saatekirje, jossa kerrot palautuksen syy.

Kun hyväksyin paketin huomasin tuotteiden olevan vaurioituneita. Mitä minun pitäisi tehdä?
Paketin avaamisen jälkeen, ilmoita vahingosta kuljetusyritykselle. Kaikkien vaurioituneiden tuotteiden palautusohjeet löytyvät pakkauksesta.

Kuinka kauan prosessi kestää?

Tiimimme jäsenet tekevät parhaansa käsitelläkseen valituksesi mahdollisimman nopeasti. Voimassa olevan lainsäädännön mukaan meillä on 30 päivää aikaa käsitellä asia.

Suojaatteko tuotteenne tarpeeksi hyvin lähetystä varten?
Tuotteet ovat pakattu suojapaperiin ja laatikoihin, joissa on riittävä määrä pehmustetta ja pahvia vahinkojen ehkäisimeksi.

Miksi jotkut valot on merkitty käytetyiksi?

Täysin toimivat valot on joskus merkitty "käytetyiksi", sillä niissä saattaa olla pieni pintavirhe. Joskus nämä valot lähetetään ilman alkuperäispakkausta ja osa niistä on saattanut olla esillä kaupassa.



Autor článku:

Karoliina
Karoliina Asiakaspalveluasiantuntija

Karoliina ei ole vain asiakaspalveluasiantuntija, vaan myös modernin LED-valaistuksen harrastaja. Hänen artikkeleissaan neuvotaan kuinka voit säästää sähköä tai kuinka valitset oikean hehkulampun. Hän antaa sinulle myös vinkkejä talon ja puutarhan perusteelliseen valaisemiseen.

Kysy mitä vain

Karoliina

Autamme sinua valinnassasi sekä kaikissa teknisissä ongelmissa.

(09) 42722263 (ma-pe, 7:00-15:30).

Kysy
 
 
 
 

Copyright © 1994 - 2024 Donoci s.r.o. Kaikki oikeudet pidätetään. Tietoja henkilötietojen käsittelystä. i